AjankohtaistaKilpailutoimintaKeilahallitHistoriaKuviaYhteystiedot

KAINUU CUP 2016-2017

Kainuu Cup pelataan tälläkin kaudella, mukaan lähti kaikkiaan yhdeksän joukkuetta. Kainuu Cup pelataan Kajaanin ja Vuokatin halleilla järjestettävien erikoiskilpailujen yhteydessä edellisien vuosien tapaan.

Sarjan sääntöihin tehtiin muutama muutos:

• ”Vuoden vaihteen jälkeen pelaajalla on mahdollisuus vaihtaa joukkuetta yhden kerran seuran sisällä, mutta siirto täytyy tehdä ennen seuraavaa kierrosta.” Tämä lause on poistettu. Enää ei ole sallittua vaihtaa joukkuetta kesken kauden, jos on jo pelannut jossain joukkueessa yhdenkään kierroksen.
  • Seuroilla joiden keilaajat eivät riitä muodostamaan yhtään joukkuetta, on mahdollisuus muodostaa toisen seuran kanssa yhteisjoukkue. Joukkue on hyväksytettävä erikseen ja joukkue on nimettävä ennen ensimmäistä kierrosta.

Kainuu Cup 2016-2017 otteluohjelma

Kilpailukalenteri 2016-2017

Kainuu Cup 2016-2017 ilmoittautuminen

Joukkueiden yhteyshenkilöille on lähetetty sähköpostia Kainuu Cup osallistumisista. Mukaan sarjaan tulee ilmoittautua viimeistään sunnuntaina 4.9.2016.

sihteeri@kainuunkeilailuliitto.fi

Kainuu Cup 2015

Kainuun paikallissarja Kainuu Cup 2015 on käynnistynyt. Mukaan lähti 11 joukkuetta seitsemästä eri seurasta. Sääntöihin tehtiin pistelaskun osalta muutos, missä paremmasta joukkueen kokonaistuloksesta saa yhden sarjapisteen. Raskaiden pisteiden voitosta saa edelleen kaksi sarjapistettä, tasapelistä yhden ja häviöstä nolla.

Kainuu Cup 2015 sarjan säännöt ja otteluohjelma löytyvät tästä:

Kainuu Cup 2015 säännöt

Otteluohjelma 2015 (9.9.2015)