AjankohtaistaKilpailutoimintaKeilahallitHistoriaKuviaYhteystiedot

Kainuu Cup 2015

Kainuun paikallissarja Kainuu Cup 2015 on käynnistynyt. Mukaan lähti 11 joukkuetta seitsemästä eri seurasta. Sääntöihin tehtiin pistelaskun osalta muutos, missä paremmasta joukkueen kokonaistuloksesta saa yhden sarjapisteen. Raskaiden pisteiden voitosta saa edelleen kaksi sarjapistettä, tasapelistä yhden ja häviöstä nolla.

Kainuu Cup 2015 sarjan säännöt ja otteluohjelma löytyvät tästä:

Kainuu Cup 2015 säännöt

Otteluohjelma 2015 (9.9.2015)

Harrastemessut Kajaanihallissa lauantaina 5.9 klo 10-14

Kainuun keilailuliitto on mukana tulevana lauantaina järjestettävillä harrastemessuilla.

Maksuttomilla harrastemessuilla toimintaa on esittelemässä yli 20 urheiluseuraa ja muuta harrastustoimintaa järjestävää yhdistystä. Toiminnallisilla esittelypisteillä voi tutustua eri lajeihin ja toimintoihin. Kokeiltavissa mm. jalkapalloa, jääkiekkoa, salibandya, pesäpalloa, lentopalloa, koripalloa, sulkapalloa, nyrkkeilyä, yleisurheilua, painia, judoa, aikidoa, hiihtoa, golfia, tanssia, voimanostoa, voimistelua, ratsastusta, keppihevostelua, paintballia, melontaa, frisbeetä ja aerobicia.

Messuilla nähdään myös urheiluseurojen näytöksiä ja urheilijahaastatteluja.

Kahvio ja makkaranmyyntipiste palvelevat messuvieraita.

Harrastemessut järjestävät Kainuun Liikunta ja Kajaanin Kaupunki yhdessä kajaanilaisten urheiluseurojen ja harrasteyhdistysten kanssa.

Harrastemessut ovat maksuton tapahtuma.

Lisätiedot:

Tapahtuman ESITE

Suvi Juntunen ja Terho Väisänen keilamestareiksi

Kainuun keilailuliiton mestaruuskilpailun finaali pelattiin 17.5.2015 BowlCircus Vuokatissa. Alkukilpailussa pelattiin kuusi sarjaa Kajaanin ja Vuokatin keilahalleilla. Alkukilpailun 10 parasta miestä ja 6 parasta naista lunastivat paikkansa finaaliin.

Naisten henkilökohtaisessa finaalissa voiton vei Suvi Juntunen, VuoBo. Toiseksi tuli Irja Parviainen, Vuobo ja kolmanneksi Annu Väisänen, KaiKe.

Miesten mestariksi keilasi Terho Väisänen, KaiKe. Toiseksi tuli Pasi Ahonen, NoUse ja kolmanneksi Juho Lukkari, NoUse.

KKL 2014-15 mestaruuskilpailun finaalin tulokset